Wskaźniki marketingu analitycznego

16.12.2022AKTUALNE

Wskaźniki marketingu analitycznego

Mówi się, że połowa wszystkich wydatków na marketing jest niepotrzebna – tylko nie wiadomo która. Biorąc po uwagę, że wartość netto rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9,97 mld złotych      1, widać, jak wiele można zyskać dzięki marketingowej analityce. Jakie wskaźniki marketingowe faktycznie należy mierzyć? Jakich KPIs użyć, aby weryfikować zasadność prowadzonych kampanii? Jak policzyć stopę migracji i dlaczego warto postawić na NPV zamiast ROI? Poznaj 10 najskuteczniejszych wskaźników marketingowych i dowiedz się, jak właściwie ich używać.

Autor:

Sylwia Sowa – Hawdziejuk - Product Marketing Specialist w Comarch IoT

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Masz dostęp do portalu?

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem portalu?


Zamów pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • Codziennej dawki informacji o zmianach w przepisach
  • Co tygodniowych szkoleń online
  • Bazy porad eksperckich
  • Cyklicznych czatów z ekspertem
  • Nielimitowanych, indywidualnych porad ekspertów
  • Materiałów "na życzenie"
  • Kalkulatorów i innych narzędzi

Porady ekspertów

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.

+30

Katarzyna Brzozowska

Prawnik, redaktor publikacji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości oraz analizy finansowej. Posiada 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu publikacji i portali, których celem jest dostarczanie bieżących informacji o zmianach w prawie oraz interpretacja zawiłych przepisów z zakresu rachunkowości i podatków.

dr Katarzyna Trzpioła

Doktor Nauk Ekonomicznych w zakresie Nauk o Zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej.

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA, Dyrektor ds. Finansów i Compliance w firmie consultingowej, Manager Działu Księgowości w międzynarodowej firmie leasingowej, trener – wykładowca Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.